„Zralí“, „střední“, „turisté“

Prodáváte nemovitost a volá Vám jeden zájemce za druhým. Nebo se na prodej chystáte. Pak možná trošičku zchladíme Váš optimismus.

  • Ze všech zájemců, kteří se Vám ozvou, je asi jen 15% zralých ke koupi. Ostatní se přijdou jen podívat.
  • Jednejte jen se „zralými“ zájemci.

Možná si říkáte:“To se lehce poví, jednejte jen se zralými zájemci, ale jak je poznat.“ Dobrá realitní kancelář umí jasně rozpoznat zájemce zralé, středné a turisty a soustředí se při jednání na zralé.

Chcete se dozvědět ještě pár tipů, jak prodat nemovitost za vyšší cenu, navíc? Objednejte si bezplatný e-mailový seriál 12 tipů, jak prodat nemovitost za vyšší cenu.


Jak prodat nemovitost za co nejvyšší cenu

Vaše jméno
Vaše příjmení
E-mail


Prodej nemovitosti za vyšší cenu

Poznejte 12 rad, jak prodat nemovitost za vyšší cenu.

 Jméno
Příjmení

E-mail

Aukce nejvýhodnější hypotéky

Získejte mimořádně výhodnou hypotéku s Callidem. Spočítejte si, jak úžasnou úrokovou sazbu můžete získat.
Výše úvěru
Na kolik letlet
Fixace